fredag 11 mars 2011

Godmorgon!

Det här kommer att bli en lång dag. Charlie vaknade första gången kl 05, somnade om och vaknade redan efter en timme och tyckte det var morgon.
Jag är verkligen inte en morgonmänniska så idag är jag trött. Självklart går man ju och lägger sig alldeles för sent också, så egentligen får jag skylla mig själv.
Idag ska Nova ut på äventyr med mina kusiner. Vet inte än vad dom ska hitta på, men hon ser mest fram emot att bara hänga med dom.
Jag och Charlie får hitta på nåt själva att roa oss med. Det lär väl bli en katt och råttalek..
Det går i en rasande fart är hemma nu! Charlie kryper med superfart och ska såklart vara och pilla i allt han inte får. När man säger "Ajaj" får man ett stoort leende tillbaka och det är inte lätt att hålla sig för skratt!


Klättrar på dammsugaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar