tisdag 15 mars 2011

Det är mycket nu..

Usch, huvudet värker av flera anledningar idag.
Charlie har fortfarande diaré, kräkts två ggr idag och vill inte äta nånting.
Stackars lilla älsklingen har blivit så himla smal. Hans förr så runda, goa kinder är som bortblåsta.
Jag vet att det snabbt kommer att komma tillbaka samtidgt som hans aptit, men nu ser han för ynklig ut.
Men han försöker iaf hålla sitt humör uppe så gott det går!




Dessa jävla sjukdomar! Nu får det vara nog.

Nova har haft dagisdag och följde sedan med en kompis hem. Skönt för henne när mamman bara
måste ta hand om lillebrorsan hela tiden. Men åh va hon är duktig med honom!
Hon roar, tröstar, pussar och kramar honom mest hela tiden.
Mina älskade ungar! Vad skulle jag göra utan er?!



Har mycket annat jag skulle vilja skriva men vet inte hur, eller var man drar linjen av vad jag tycker är
för privat.. även fast det är min blogg.
Livet är helt enkelt inte en räkmacka. Motgångar kommer och går hela tiden, så enkelt är det.
Det man kan styra över, är hur man själv väljer att hantera dom.

1 kommentar:

  1. Jätteroligt att fortsätta läsa din nya fina blogg! :)

    Jobbigt med sjukdomar ja, man blir så less! Samma här :(

    Hoppas han snart är pigg igen!

    SvaraRadera