lördag 12 mars 2011

Godmorgon!

Idag känner jag mig faktiskt ganska pigg för en gångs skull!
Charlie har sovit hela natten för första gången på en evighet känns det som. Självklart gick jag ju och la mig sent men är det fredag så är det!
Jobbkvällen igår gick bara bra. Lite för lugnt och lite folk var det, men då fick jag och kära vännen L mer tid att uppdatera varandra om vad som hänt senaste veckorna.
När jag kom hem möttes jag och Christian nästan bara i dörren för han skulle på fest, så det blev en lugn och tyst kväll med mig själv. Skönt.

Idag blir det kalas hos mamma, men först tar jag barnen ner på stan och ska lämna i mina skor som har gått sönder, efter typ 2 månader.

Visst får man föresten lite perspektiv på livet, nu efter det som hänt i Japan?
Sådana gånger tänker jag ofta på hur glad och lycklig man ska vara för det lilla i livet!
Att inte alltid ta allting för givet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar