tisdag 22 mars 2011

Ni är dom bästa!

Jag är så lyckligt lottad som har så otroligt fina vänner omkring mig!
Dom finns där i vått och torrt och ställer alltid upp.
Jag har en tung period just nu, står vid ett vägskäl i livet känns det som och nu är
det dags att jag tvingar mig själv till att ta olika beslut, som inte är så enkla.
Jag har ingen aning om vilken väg jag ska ta och därför att jag så otroligt tacksam över
att ha min familj och mina vänner som hjälper, stöttar och kommer med goda råd!

Ni har alltid funnits vid min sida. Ställt upp under tiden jag och Nova levde ensamma och
gjort mitt liv så oerhört mycket lättare.
Ni kan aldrig förstå hur mycket jag uppskattar och älskar er.
Jag hoppas att alla mina kära som läser detta känner sig träffade!

Tack!

1 kommentar:

  1. Hoppas du kommer fram till det som känns rätt och bäst, och blir nöjd med dina beslut! :)

    Man blir såklart lite nyfiken men förstår att det inte är något du skriver ut i bloggen! Men vill önska dig lycka till med dina beslut :)

    SvaraRadera