måndag 21 mars 2011

Bra dagar, dåliga dagar

Godmorgon!
Jag har inte haft tid eller lust att skriva under helgen. Det har varit intensivt. På gott och ont.
Men vi hade iaf en underbar dag i lördags. Jag och barnen åkte ut till mina fina vänner och
deras barn för att bara umgås. Jag behövde verkligen ett miljöombyte och där kan jag
verkligen slappna av! Nova och deras son Axel har känt varandra sen dom föddes och
leker fantastiskt bra tillsammans. Charlie och deras yngsta, Melvin, hade gnäll-VM och
bara bytte av varandra, men det är tur att vi alla är vana småbarnsföräldrar.. Man står ut!
Vi gick ut en stund och njöt av det underbara vädret och barnen fick springa av sig.
Åt en supergod middag och bara umgicks tills det var hemgång för oss.
Jag ska visa bilder i eftermiddag, dom ligger fortfarande kvar i kameran.

Igår hade jag en riktigt dålig dag. Dom kommer inte ofta  men ibland vill jag bara vara för
mig själv, att få andas ut.
Dagen blev inte bättre av olika anledningar heller. Saker suger verkligen ur all energi från
mig vissa dagar och jag vill bara dra täcket över mig och ligga där.

Men men, idag är en ny dag!
Jag tar barnen och går till öpnna förskolan. Vi ska träffa Charlies kusiner!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis hur du känner, jag hade en sån helg jag också!

    SvaraRadera