torsdag 17 mars 2011

Ta i trä!

Jag vågar knappt säga det... Men vi är friska nu!
Nova var som vanligt bara sjuk i ett dygn, sen är hon frisk som en nötkärna. Som alltid.
Idag klättade jag och barnen på väggarna efter lunch så vi drog iväg till mormors jobb för
att överraska pappa C och fika tillsammans.

Nu ligger barnen och sover sött och jag sitter och njuter av tystnaden.
Tankarna snurrar lite för mycket för mitt eget bästa just nu, men det är svårt att ignorera
dom. Jag vet att allt kommer lösa sig. På nåt sätt.
Imorgon är det äntligen fredag. Det blir jobb för både mig och Christian under helgen men
jag hoppas iaf att vi får hålla oss friska så att man kan hitta på något kul!
Jag vill äta god mat och dricka ett glas vin. Japp, det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar