fredag 18 mars 2011

Jag förblir optimistisk!

Det blev inget jobb.. Christian är sjuk! Suck.
En konstig sjukdom har han också. Sjukt ont i kroppen, benen brinner säger han, och
illamående. Nu ligger han helt däckad i soffan och är typ okontaktbar.
Jag och barnen sitter inne i köket och håller oss så långt bort som möjligt haha!
Jag VÄGRAR sitta hemma hela helgen. Jag bjöd ju in mina vänner och deras underbara
barn på middag imorgon men nu lär det väl bli andra planer.. Men jag hoppas att vi
fortfarande kan ses iaf. Det märks tydligt på Nova att det bara blev en dagisdag den här
veckan! Hon är desperat efter kompisar och då är mamma inte speciellt rolig..


Någon som behöver klippa luggen?

Idag åkte vi ner på stan, jag och barnen.
Jag brukar verkligen aldrig lyckas fynda på rean, men idag hittade vi en jättefin
vårjacka till Nova som vi båda gillade. 399 kr nedsatt till 149. Tack sa jag!
Sen gick vi förbi mitt jobb, där Nova fick "jobba" lite.
Hon önskar nämligen att hon fick börja jobba där på riktigt. Barnarbete? =)
Nu är middagen avklarad och vi ska snart gå och handla fredagsmys.
Charlie somnade aldrig vid sin sista sovstund så han är måttligt rolig just nu..
Har jag visat hans nya min förresten?

Ganska charmig va? =)

Ha en underbar fredagskväll!


2 kommentarer:

  1. Vilka söta barn du har också :-)

    Hon vart sockersöt i sin lilla kort kort kjol :) Kul att du tordes "komma" fram och kommentera, det är alltid välkommet!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du skriver en hälsning det är alltid uppskattat. Kul att upptäcka nya läsare och se din blogg. Vilka underbara bilder du tar. Redigerar du dem själv?

    SvaraRadera