fredag 8 april 2011

När kommer flytet?

Åh, jag springer i motvind just nu!
Jag är så less på att allt ska vara så svårt. Det går inte min väg helt enkelt.
Som sagt tidigare så är jag väl medveten om att livet inte är en räkmacka men ibland,
bara ibland, kan det väl gå min väg?
Just nu är jag så oerhört glad att jag har mina barn, min sambo. Min familj.
Om inte, hade jag nog suttit i ett hörn, gråtit och tyckt synd om mig själv just nu.
Men det går inte! Nu borstar jag av mig det som varit, tar nya tag och ser framåt.
Nångång måste min tur komma!

Annars är allt bra här hemma. Jag har haft lite bloggtorka min nu ska jag komma på
banan igen.
Charlie kryper omkring här hemma som en vilde. Nu klättrar och sliter han i allt också
så i veckan var jag och köpte lite grejer så att vi kan barnsäkra här hemma.
Med Nova behövde jag aldrig det men Charlie är en nyfiken klätterapa så det behövs.
Ikväll ska Nova med mormor och titta på innebandy och Christian ska ut och äta med
jobbet så jag och Charlie hänger själva här hemma.
Då ska jag sätta mig och lägga upp lite bilder, hinner inte nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar