fredag 1 april 2011

Tillbaka!

Nu är jag är tillbaka.
Sen vår rockstjärna kom hem i måndags har jag hellre umgåtts med min man och barnen
så det har inte blivit något bloggande alls.
Christian har iaf haft det superbra i Dublin. Alla spelningar gick jättebra och han fick tid
att umgås med sina vänner ett tag!
Här hemma börjar sjukdomarna försvinna. Charlie är fortfarande snorig men han sover
gott på natten och det är huvudsaken!

Ikväll jobbar både jag och C så mormor kommer hit och är med barnen, även fast jag
mycket hellre önskar att vi hade fått vara ledig och mysa hemma hela familjen.
Men, men, det får bli nästa helg ist.
Ett roligare inlägg får komma senare..nu måste lilleman sova!

2 kommentarer:

  1. Visst var det dig jag hälsade på inne på Åhlens igår? :)

    SvaraRadera
  2. Haha, precis!

    Det är lite läskigt att man tros "känna" folk :-) jag kände igen dig från bilden du har på bloggen. Fyndade ni något?

    SvaraRadera